Wednesday, January 26, 2011

SWEETNYER KORANG

nanti byk benda aku akn hilang...mesti aku miss ngn semua benda2 sweet yg diorg wat kat aku..bila da lama sgt bersama, semua benda da jadik biasa, tapi bila kita sedar kita kan kehilangan semua tu tak lama lagi, barulah kita sedar benda tu semua luar biasa..bagi aku diorg lah madu, diorglah racun...sebanyak mana pun diorg menyakiti aku, aku boleh lupakan sebab kebaikan yg diorg pernah wat kat aku...ape yg aku akn miss bila diorg da tak der?

  • nanti pagi2 da tak der org nak bagi aku kuih..
  • nanti da tak der org nak peluk n kiss pipi aku tiap kali aku dtg n balik keje..
  • nanti da tak der org nak call n tanya soalan2 ntah hape2 kat aku lagi (sweetnya soalan2 korg )
  • nanti da tak der org nak gelakkn aku bila aku ckp laju2 dkt customer..
  • nanti da tak der geng nk tgk tv n sama2 gelakkan binatang2 dlm national geographic
  • nanti da tak der org nk usik2 aku bila aku kena usha ngn customer
  • nanti da tak der org lagi yg tahu makanan fav aku n sanggup belikan wpn kena jln jauh2
  • nanti da tak der org yg nak tulis msg comel2 kat belakang report aku
  • nanti da tak der org nk panggil aku sayang wpn dpn customer
  • nanti da tak der org nasihatkan aku bila aku moody
  • nanti da tak der org nak backing aku bila kau kena marah ngn boss
  • nanti da tak der org yg nak tlg siapkan keje aku bila aku tak sempat nak buat
  • nanti da tak der geng nak nyanyi sama2 bila ptg2 customer da balik..
  • nanti da tak der org aku nak usik sbb suka tgk sinetron..da tak leh nak bg nama gelaran comel2..
  • nanti da tak der org nk call aku n marah2 sbb aku tak call dia bila kena keje kat caw..
  • nanti da tak der org aku nak ngajuk2..manja2..
  • nanti da tak der org aku nk bagi support..nyanyi cam pom2 girl setiapkali akaun diorg tak tally..
  • nanti da tak der org yg sanggup upah org lain semata 2 utk watkan ot kitorg..
  • nanti da tak der org yg nak tipu2 aku tiap kali tipon bunyi..

byk yg aku akn miss....so sedey....tettttttttt............

bersambung.......

No comments:

Post a Comment